Омӯзиши дурӯза, курси амалӣ дар мавзӯи “SMM” (Маркетинги ВАО иҷтимоӣ) барои духтарон ва заноне, ки дар соҳаи санъат, ҳунармандӣ, тарроҳони навкор, расонаҳо, рассомон, духтароне, ки мехоҳанд тиҷорати худро дар Хуҷанд мекушоянд ё пешбарӣ мекунанд, ба анҷом расонд.
Мавзӯъҳои омӯзиш:
Эҷоди саҳифаҳо дар шабакаҳои иҷтимоӣ.
Хусусиятҳои ҷойгиркунӣ.
Мундариҷа (тамоюлҳои муосир)
Дизайн (эҷоди баннерҳо ва постҳои таблиғотӣ.
Воситаҳои таблиғот.
Кор бо блогнависон ва YouTube
Рекламаи мақсаднок.
Ҷавобҳо ба саволҳо.
Ташкилкунандагони ин чорабинӣ инҳо буданд:
Федератсияи Миллии Клубҳои ЮНЕСКО -и Тоҷикистон бо дастгирии Комиссияи Миллии ЮНЕСКО дар Тоҷикистон ва Tcell дар доираи барномаҳои иштироки ЮНЕСКО “Технологияҳои компютерӣ ва замимаҳои мобилӣ дар рушди нерӯи занони Тоҷикистон”