Истифодаи хидматҳои таҳияи нармафзори аутсорсингро метавон ҳамчун раванди ҷалби созмон берун аз ширкати шумо ва/ё кишвари шумо барои иҷрои баъзе фаъолияти тиҷоратӣ барои шумо маънидод кард. Ба ибораи дигар, аутсорсинги таҳияи нармафзор маънои ҷалби гурӯҳи коршиносони сеюмро дорад, ки метавонанд малака ва таҷрибаи мушаххасеро, ки барои шумо муҳиманд, пешниҳод кунанд. Ин малакаҳо ҳама чизро аз таҳияи веб ва таҳияи чатбот то тарроҳии UI/UX ва MVP дар бар мегиранд.
Бартарии асосии аутсорсинг дар он аст, ки он ба ширкатҳои андозаҳои гуногун имкон медиҳад, ки дар ҳар лаҳзае, ки ба онҳо лозим ояд, бидуни хатарҳои калон ва сармоягузорӣ ҷалб карда шаванд. Муҳимтар аз ҳама, як ширкати аутсорсинги таҳияи нармафзор метавонад пас аз тамос бо онҳо ба кор дар лоиҳаи шумо шурӯъ кунад. Ин гуна ширкатҳо ҳуқуқ доранд маълумоти муҳимро зуд дарк кунанд ва бо равандҳои кории мизоҷон машғул шаванд.
DOODLE як ширкати таҳияи нармафзори аутсорсинг бо таҷрибаи беш аз 9-солаи пайваста ва беш аз 60 мутахассиси дохилӣ мебошад. Мо метавонем ба шумо як гурӯҳи коршиносони ҳамаҷониба ва дилчаспро пешниҳод кунем, ки худро таҳияи маҳсулоти нармафзори боэътимод ва бе хато эҳсос мекунанд.
Ҳадафи асосии мо на танҳо мувофиқ кардани интизориҳои шумост, балки аз онҳо зиёдтар шудан ва ба ин васила боз як шарики содиқ ё мизоҷи қаноатбахш пайдо кардан аст. Мо дар бораи обрӯи худ ғамхорӣ мекунем ва тамоми кори аз дастамон меомадаро мекунем, то танҳо хадамоти босифатро пешкаш намоем.